tirsdag den 29. marts 2011

Anbefaling


Jeg blev inspireret til at skrive om Ayaan Hirsi Alis bog "Ayaan - opbrud og oprør", da jeg læste dette indlæg af Liselotte.

Som i Liselottes indlæg er temaet i bogen også (blandt andre) fattigdom, etnicitet, stat og religion. Du kan læse en anmeldelse af "Ayaan - opbrud og oprør" her.

Men jeg må komme med en advarsel - bogen er så fængende, at den er meget svær at lægge fra sig, når man først får begyndt. På en måde er den så god, at jeg ville ønske, at jeg stadigt havde den til gode. ;-)



2 kommentarer:

  1. Det var jo dejligt at mit indlæg gav dig inspiration ;0)
    Jeg må hellere låne den bog, men dem bliver nok først læst når vi skal på camping til sommer.

    SvarSlet
  2. Den er super god, Liselotte. - også at have med på camping, er jeg sikker på. ;-)

    SvarSlet